2012. június 26., kedd

Meska interjú velem

Igazán nagy megtiszteltetés ért egy hónapja, amikor is felajánlottak nekem egy megjelenési lehetőséget, interjú formájában Meskán. Ha valaki nem ismerné még a Meskát, mindenképp pótolja ezt hiányosságot, mert rengeteg kézműves, alkotó termékeivel találkozhat és meg is vásárolhatja őket. A paletta nagyon színes, lakberendezési kiegészítőktől, cserépedényeken át a legkülönfélébb ékszerekig mindent megtalálsz.
Sőt, ami miatt fontosnak tartom ezt a platformot, hogy a befolyt összeg az országon belül marad és a kis vállalkozásokat támogatja. Nem mellesleg, kis szériás termékekről van szó, aminek minden darabja szívvel-lélekkel készül, és ez meg is látszik rajtuk.

A velem készült interjút elolvashatod itt is vagy az eredeti megjelenést, a linkre kattintva: Elolvasom az interjút

Meska interjú LiDySign kézműves alkotóval
Bemutatkozik: LiDySign


Meska: Mesélj kicsit magadról! 
Németh Ildikónak hívnak, Budapesten élek Kedvesemmel és szemünk fényével, egy meglehetősen öntörvényű, de annál inkább gyönyörűséges vörös cirmossal:)
Rendezvényszervezőként dolgozom, szeretem a munkám, de valahol mindig is tudtam, hogy ékszerek készítése is beleépül majd az életembe. Néhány éves lehettem, amikor ajándékba kaptam az első kis kedvencem, egy rózsaszín elefántos kitűzőt, amit a végső megsemmisülésig viseltem, azóta persze eltelt jó pár év, de a kiegészítők szeretete azóta is megmaradt, sőt...

Meska: Mutasd be a boltodat és az Általad képviselt kézműves technikát! 
Boltocskámban elsősorban fülbevalókat, nyakláncokat, gyűrűket és karkötőket találsz, de mindig törekszem újabb formák, fazonok megalkotására is. Sőt, terveim között szerepel egy mini férfi kollekció létrehozása is. 
Nagyon fontosak számomra a színek, legtöbbször a színek inspirálnak az ékszerek megálmodásában, sokszor egy-egy színárnyalatba szeretek bele, csak utána gondolkodom, hogy mit is lehetne kihozni belőle. Ékszereim legfőbb alapanyagát a tekla gyöngyök, különféle szalagok, és az üveglencsék alkotják. Lenyűgöznek a gyöngyök selymes színei, a szalagok puhasága, formázhatósága és az üveglencsék rideg és egyben bájos szépsége. Ékszereimre jellemző az egyszerű, letisztult, de mégis hangsúlyos szín vagy formavilág. Azt hiszem a rám jellemző racionalitás és a kreativitás kettősége alkotásaimon is megjelenik, éppen a decens vagy a bohókás énemtől függően.

Meska: Mióta meskázol, hogyan találtál rá a Meskára?
Meskára, mint vásárló találtam rá 2009-ben, épp karácsonyi ajándékokat kerestem, amikor megakadt a szemem néhány fantasztikus kecsketejes szappanon, emlékszem, nagy sikerük volt karácsonykor. Azt hiszem, ekkor fertőződtem meg Meskával, már ha lehet ilyet mondani :)
Nagyon megtetszett, hogy egyedi ötleteket, gondos kezek által készített alkotásokat kínálnak a készítők az ország legkülönbözőbb részeiről.
Mint alkotó, LiDySign névre hallgató kis boltocskámat ebben az évben nyitottam meg, ékszerek készítésével ugyan már régóta foglalkoztam, de azt hiszem most értek meg az alkotásaim arra, hogy a nagyközönség is megismerje őket.

Meska: Az alkotás mellett mivel töltöd szívesen a szabadidődet?
Próbálok egyensúlyozni a család, a barátok, a munka, az otthoni teendők és a hobbim - az ékszerkészítés között, ami persze a Párom támogatása nélkül nem működne, mindenben segít nekem, még a házi munkában is, ezért többnyire jut időm mindenre, még a szabadidő eltöltésére is :)
Sok minden feltölt, például egy jó kis séta a Margitszigeten, egy finom lángos a Balaton partján, a lényeg, hogy a szeretteim között legyek.

Meska: Hogyan képzeled el magad tíz év múlva?
Nehéz kérdés, főleg ha belegondolok, hogy 10 éve még régész szerettem volna lenni, meg divattervező és jogász...
Minden esetre hiszek abban, hogy sose késő új dolgokba belefogni, új dolgokat kipróbálni, ez visz előre igazán.

Meska: Szerinted mire figyeljen az, aki sikeres eladó szeretne lenni a Meskán?
Maximálisan hinni kell abban, amit csinálsz, ez e legfontosabb. Plusz egy jó tanács, viselkedj a vásárlóiddal úgy, ahogy te is elvárnád fordított esetben.



1 megjegyzés: